Szemtükör

Fejfájás, nyakfájás? Tudtad, hogy ezek nagyon gyakran szemproblémát jeleznek? Az emberek 97%-ának megoldást tudunk adni a Szemeszter Optikában!

JELENTKEZZ NYAK- ÉS FEJFÁJÁS SZŰRÉSRE

A PROGRAMRÓL

Az Opticnet Szemtükör Program egy komplex szűrőprogram, amelyet azért hoztak létre, hogy a testünk különböző betegségeit a szemen át vizsgálva, diagnosztizáljuk, előre jelezzük. Nemzetközi kutatásokra alapozva, a legjobb hazai szakemberekkel együttműködve, egyedülálló vizsgálati metódust alkalmazva segítünk a problémák megoldásában.

A Szemtükör Program első állomása a „nyak- és fejfájás szűrés”.

Így segítünk:

1. Szűrő kérdőív – GYORSTESZT, ami 1 percet vesz igénybe. Kitölthető online itt, vagy optikánkban.
A nyak- és fejfájás szűrő kérdőív kiértékelésével kiderül, hogy a tünetek látással összefüggőek-e.

2. Látásvizsgálat
Ha a tünetek nagy valószínűséggel látásproblémából erednek, részt vehet egy Opticnet protokoll szerinti látásvizsgálaton. A vizsgálat részét képezi a részletes anamnézis felvétele, valamint a szokásos látásvizsgálaton túl (mint a fél szemmel betű- vagy számolvasás) a két szem együttes működésének vizsgálata és egyéb műszerekkel végzett vizsgálatok is. Odafigyelünk Rád!

3. Magyarázat és megoldás
A vizsgálatok lezárásaként szakembereink részletesen elmagyarázzák a vizsgálatok eredményét és szükség esetén olyan látáskorrekciós megoldást ajánlanak, amellyel orvosolhatóak a nyak- és fejfájás tünetek. Gyakran előfordul, hogy a korábban viselt szemüvegtől eltérő korrekciót javaslunk.

4. :) Elégedettség és öröm a szemekben.

Akkor jelentkezel látásvizsgálatra?
JELENTKEZEM

A programról további információ az Opticnet oldalán ITT.
Szeretettel várunk a Szemeszter Optikában Veszprémben!

duplázó ajánlat

Hoya Multifokális lencsékre

Vásárolj egy pár Hoya multifokális lencsét és egy második pár szemüveglencsét adunk ajándékba!